MERE END 55 ÅRS ERFARING – 360 GRADERS RÅDGIVNING OG SERVICE
Altid til rådighed
Vi har brugt de seneste 55 år på at specialisere os og konstant dygtiggøre os inden for administration af og rådgivning til ejer- og andelsboligforeninger.
Mange års erfaring har lært os, at noget af det allervigtigste for bestyrelser og beboere er, at foreningen har faste kontaktpersoner med omfattende kendskab til alle foreningens forhold.
Vi er til rådighed på alle områder når der er behov for det. Det være sig økonomi, jura, ejendomsservice eller byggesager og altid klar med den nyeste teknologi.
Det er selvfølgelig også afgørende, at driften af foreningen er professionelt også selvom der er tale om private boligforeninger. Det sker ved struktureret planlægning i forhold til bl.a. foreningens økonomi, drift og vedligeholdelse.
En struktureret drift sparer boligforeningen mange penge, og sikrer tryghed for foreningens bestyrelse og sikrer et stærkt grundlag for alle beslutninger.
Vi har mange kompetencer men fokuserer på, at vi rådgiver på et let forståeligt sprog og altid er i øjenhøjde med bestyrelse og beboere.
Vores medarbejdere
Alle medarbejdere hos Boelskifte Administration A/S er nøje udvalgt, har mange års erfaring og specialiseret viden om alle foreningens forhold. Det være sig administrative såvel som økonomiske.
Udover et højt vidensniveau lægger Boelskifte Administration A/S vægt på god service, hurtig responstid og på en lettilgængelig og forståelig kommunikation.
Alle foreninger hos Boelskifte Administration A/S har en fast tilknyttet administrator, der er ansvarlig for den daglige drift i foreningen.
Administrationen
Alle de grundlæggende dele af administrationen, det være sig bogføring, betaling af regninger, afholdelse af budgetmøder og generalforsamlinger og rykkere, bliver naturligvis udført lige efter bogen af Boelskifte Administration A/S.
Det er en forudsætning for den veldrevne andelsbolig- og ejerforening. Derudover er det altid vores målsætning at hjælpe foreningen og bestyrelsen med at optimere den daglige drift.
Mere om Boelskifte Administration
Løbende juridisk rådgivning
Hos Boelskifte Administration A/S er løbende juridisk rådgivning en del af den daglige drift og indeholdt i administrationsaftalen. Boelskifte Administration er et af de få administrationsselskaber, hvor bestyrelsen har direkte adgang og daglig kontakt til erfarne jurister uden det medfører ekstraregninger. Det giver tryghed og sparer ofte foreningen for mange problemer.
Besparelser på foreningens udgifter
Boelskifte Administration A/S er på baggrund af størrelsen på vores portefølje i stand til at indhente fordelagtige prisaftaler til de foreninger, vi administrerer. Vi har samtidig særlig fokus på mulighederne for låneomlægning og offentlige tilskud, som foreslås bestyrelserne, når mulighederne opstår. Sammen med bestyrelsen lægger vi også gerne en økonomisk slagplan for ejendommens fremtidige vedligeholdelse, og vi kan tilbyde, at foreningen får udarbejdet en tilstands- og vedligeholdelsesplan for et meget rimeligt beløb.
IT-løsninger
Foreningen får via Boelskifte Administration A/S deres sin hjemmeside, hvor bestyrelsen og beboerne har adgang til alle foreningens opdaterede dokumenter. Via hjemmesiden er der mulighed for at kommunikere eksternt og internt i foreningen. Bestyrelsen har dertil online adgang til foreningens bogføring og økonomi og er dermed altid opdateret. Alle bestyrelsens godkendelser sker online via nem-id. Regninger, overdragelser og aftaler fremsendes og godkendes således alle elektronisk.
Byggesager
Professionel byggesagsadministration, også de mere komplicerede af slagsen, herunder etablering af nye boliger på loftet, er et af vore specialer og udføres hos Boelskifte Administration A/S af erfarne advokater. En sikker og tryg gennemførelse af en byggesag kræver indgående viden om bl.a. byggejura, finansiering, forening- og forsikringsret – den viden har vi.
Ejendomsservice
Boelskifte Administration A/S kan tilbyde professionel ejendomsservice til konkurrencedygtige priser og under ordnede arbejds- og skatteforhold.
Vores prispolitik
Det er en forudsætning hos Boelskifte Administration A/S, at administration af andelsbolig- og ejerforeninger er en tillidssag.
De foreninger, vi administrerer, skal ikke have ubehagelige overraskelser - det er ingen tjent med. De aftalte priser dækker derfor al løbende drift i foreningen. Mere ekstraordinære begivenheder som retssager og større byggesager er ikke omfattet af den løbende administration, men aftales særskilt.
Generelt gælder, at alle vores ydelser aftales, før noget sættes i gang. Det er et spørgsmål om tillid.
Generelle forretningsbetingelser
Medmindre andet udtrykkeligt er aftalt, gælder nærværende forretningsbetingelser for enhver sag, som Administrationen varetager.
Få et tilbud
Vi vil meget gerne sende jer et tilbud på ejendomsadministration af jeres forenings ejendom. Benyt blot formularen her nedenfor. Jo mere vi ved om jer, jo bedre kan vi sikre, at vores tilbud til jer opfylder jeres behov – derfor kontakter vi jer efterfølgende, så vi får afstemt jeres forventninger til os og vi bliver bedst muligt klædt på til at kunne byde jer velkomne og
levere hvad I forventer. I er naturligvis meget velkomne til også at kontakte os forud for tilbuddet.
Vi glæder os til at høre fra jer og håber vi får lejlighed til at byde jer velkommen hos Boelskifte Administration A/S.
Vi administrerer mere end 5.000 boliger, og har også en løsning der opfylder jeres forenings ønsker og behov
Anbefalinger
“Man føler sig i trygge hænder hos Boelskifte. De sørger for, at bestyrelsen ikke skal bruge tid på administrativt bøvl og i stedet kan koncentrere sig om det lange perspektiv og det, der er lidt sjovere: om der skal solceller på taget eller svømmebassin i kælderen.”
A/B Adilsvej 4/Sindshvilevej 18
“Gennem mine ti år som formand er Boelskifte Advokater det absolut mest driftsikre og kompetente valg som administrator. Både i den daglige drift og som sparringspartner, når det kommer til emner som håndværkere, juridiske spørgsmål og forsikring.”
E/F Bremensgade 30-34
“Vi er en andelsforening der har eksisteret i 30 år og har altid været yderst tilfreds med Boelskifte Advokater. I en tid med grådighed og svindel på alle planer, er det vigtigste for vores forening at vi ikke bliver snydt. Vi mener Boelskifte Advokater er et hæderligt firma man kan stole på.”
Michael Holm, formand A/B Fuglegården
“A/B Aahuset blev etableret i år 2000 og har siden oktober 2005 været administreret af Advokatfirmaet Jørgen Jacobsen & Anders Boelskifte (nu Boelskifte Advokater A/S).I de senere år har vi været igennem større vedligeholdelsesarbejder samt fået udfærdiget flere lejligheds- og erhvervskontrakter i vor ejendom. Forløbet med de daglige rutiner og ovennævnte opgaver har været præget af god rådgivning og hurtig behandling til vor fulde tilfredshed.”
Formand Niels Sværholdt A/B Aahuset
“Vores andelsforening blev stiftet i 1982 af Advokatfirmaet Jørgen Jacobsen & Anders Boelskifte. Efter nogle turbulente år med andre administratorer, indgik vi en ny samarbejdsaftale med Advokatfirmaet Jørgen Jacobsen & Anders Boelskifte i 2003. Både som administrator og advokatfirma har vi været, og er stadig efter 10 års fornyet samarbejde, yderst tilfredse, hermed.”
Formand Erik Elmbæk, A/B Løvhuset
“Kirsten (administrationen) er altid behjælpelig, og leverer klare og velbegrundede svar på de spørgsmål, der måtte opstå. Administrationen arbejder proaktivt for foreningen, og henvendelser bliver besvaret inden for kort tid. Der er fra foreningens og bestyrelsens side stor tillid til administrationens arbejde.”
Morten Koefod Petersen, formand, A/B Birkegade/Elmegade
“Vi er meget glade for Boelskifte Administration, som er meget loyale både overfor bestyrelsen og beboerne. De hjælper altid med det samme, der er et problem. Vi i bestyrelsen er meget forvente med hurtige svar. Vi har været meget glade for Boelskifte Administration som sparringspartnere i de byggesager, der har været igennem de sidste mange år.”
Else Lysgård Pedersen, formand, A/B Julius Bloms Gade 15-23
“Vores administrator hos Boelskifte Advokater giver os altid god rådgivning, når vi har brug for det. Det giver os som bestyrelse i andelsforeningen en tryghed.”
A/B Viborggade 51-53
“Vi har nu modtaget administration og sparring i øjenhøjde i over 30 år fra Boelskifte Advokater, og det har vi tænkt os at blive ved med. Både beboere og bestyrelse er tilknyttede en fast kontaktperson, det får det hele til at glide lettere.”
Frederik Benthien, formand, A/B Carls Gave
“I har siden etableringen af vores andelsboligforening været uundværlige – det var jeres fortjeneste at det overhovedet lykkedes for os at blive andelshavere. Vi har i dag en sund og veldrevet andelsforening – også fordi I som administratorer altid er hurtige til at svare på spørgsmål eller med til at løse et pludseligt opstået problem. Advokaterne har været og er fortsat en god partner for vores A/B.”
Jette Rasmussen, formand, A/B Klædebo
"Som bestyrelsesmedlem sætter jeg pris på, at ejendomsadministrationen aflaster bestyrelsen for de daglige administrative opgaver i foreningen på et højt serviceniveau til glæde for bestyrelsen og de øvrige andelshavere. Nem adgang til professionel juridisk bistand gør det nemmere for bestyrelse og generalforsamling at tage beslutninger.”
René, bestyrelsesmedlem, A/B Esbøl
"Gennem mine ti år som formand er Boelskifte Advokater det absolut mest driftsikre og kompetente valg som administrator. Både i den daglige drift og som sparringspartner, når det kommer til emner som håndværkere, juridiske spørgsmål og forsikring.”
E/F Bremensgade 30-34
"Vi har været kunde hos Boelskifte Advokater gennem ca. 7 år. Vi oplever administrator som velkvalificeret, effektiv og serviceminded og føler virkelig, at de er til for os. Kort sagt en anbefalelsesværdig samarbejdspartner.”
Bestyrelsesformanden, A/B matr.nr. 26b af Buddinge
MERE END 55 ÅRS ERFARING – 360 GRADERS RÅDGIVNING OG SERVICE
Ansvar
Boelskifte Administration A/S har i overensstemmelse med de af fastsatte regler en lovpligtig ansvarsforsikring og garantiordning hos Codan Forsikring under policenr. 900 457 5773. Ansvarsforsikringen dækker hele ejendomsadministrationens virke.
Boelskifte Administration A/S rådgivning er målrettet den konkrete sag, og firmaets påtager sig intet ansvar, hvis rådgivningen anvendes til andet formål uden Boelskifte Administration A/S’ udtrykkelige accept. Administrationen er alene ansvarlig over for kunden og alene for den rådgivning, der er ydet i forbindelse med den konkrete sag.
Administrationen er ikke ansvarlig for indirekte tab som f.eks. driftstab, mistet fortjeneste og goodwill.
Forsikringens maksimum er kr. 25.000.000,- omfattende samtlige ansatte i overensstemmelse med Administrationens ansvarsforsikring.
I tilfælde af en banks konkurs får indskyderne dækning i henhold til lov om garantiordning for indskydere og investorer. Garantiformuen dækker en berettiget indskyders midler op til et beløb svarende til 100.000 euro (ca. kr. 750.000,-). Dækningsmaksimummet gælder det samlede indskud i banken, selvom pengene står på forskellige konti, herunder på både klientbankkonti og egne konti.
Vi anvender ikke aftaleklausuler om lovvalg og/eller værneting.