Mere end 55 års erfaring – 360 GRADERS RÅDGIVNING OG SERVICE
Struktureret og ansvarlig
Hos Boelskifte Administration A/S er vi specialister inden for administration af andelsboligforeninger samt de juridiske og økonomiske forhold, der har direkte betydning for den generelle drift og dermed andelsboligforeningens medlemmer.
Vi er jeres professionelle samarbejdspartner og ejendomsadministrator, som sikrer en effektiv styring af jeres andelsboligforenings økonomi, ligesom vi tager hånd om de administrative opgaver og bistår med den nødvendige rådgivning, der skal til for at sikre en optimal drift af ejendommen.
Med Boelskifte Administration A/S er I garanteret:
- Egen professionel ejendomsservice
- Juridisk sparring med erfarne jurister
- Nem og hurtig tilgængelighed
- Håndtering af ejendommens vedligeholdelsesplan
- Elektronisk kommunikation på tværs af foreningen
- Elektronisk godkendelse af faktura og regninger
- Juridisk og økonomisk rådgivning
- En fast daglig administrator
Generalforsamlingen
Budgetmøde, udkast til årsrapport og byggesager. Boelskifte Administration A/S er med på sidelinjen og bistår andelsforeningens bestyrelse i alle elementer i forberedelsen og selve gennemførelsen af jeres andelsboligforenings årlige generalforsamling.
Boelskifte Administration A/S tager også del i drøftelser om kommende byggesager samt andelskronens beregning.
I får en professionel og juridisk korrekt gennemførelse af generalforsamlingen med os som dirigent, ligesom vi efterfølgende udarbejder et beslutningsreferat, som deles på foreningens hjemmeside.
Økonomitjekket
Vi arbejder målrettet med at sikre jeres andelsboligforening besparelser ved at tilbyde jer til vores portefølje af forsikringsselskaber.
Boelskifte Administration A/S har ligeledes fingeren på pulsen i forhold til renteudviklingen og kan derfor rådgive jer om, hvornår det kan give mening at omlægge jeres realkreditlån og dermed opnå markante besparelser.
Den rette omlægning af lånet kan have positiv betydning for andelsværdien, og vores erfarne økonomer er jeres garanti for, at omlægningen gennemføres trygt og uden overraskelser.
Ejendomssevice
Boelskifte Administration A/S tilbyder at varetage alle funktioner vedrørende ejendommens renholdelse og løbende vedligeholdelse af foreningens fællesarealer – det være sig trappevask eller vedligeholdelse af gården.
Alle ejendomsserviceopgaver varetages af administrationens ejendomsserviceselskab, Solbjerg Ejendomsservice ApS. De tilbyder også skadeservice og rykker hurtigt ud ved eksempelvis vandskader. Solbjerg Ejendomsservice Aps har desuden døgnvagt.
Solbjerg Ejendomsservice Aps har en lang række boligforeninger, gårdlaug, private virksomheder og offentlige institutioner som kunder.
Vedligeholdelse & energibesparelser
Boelskifte Administration tilbyder at udarbejde en tilstandsrapport med en 5-årig vedligeholdelsesplan for kr. 10.625 inkl. moms. Med udgangspunkt i den får bestyrelsen overblik over, hvilke bygningsdele der bør vedligeholdes i perioden samt anbefalinger til energibesparelser.
Boelskifte Administration udarbejder herefter forslag til finansieringen samt beregninger på evt. påvirkning af boligafgiften og andelsværdi. Ønsker bestyrelsen at gennemføre en byggesag, udarbejder Boelskifte Administration en handlingsplan, herunder beslutningsgrundlaget, til en generalforsamling.
Boelskifte Administration bistår foreningen med byggesagsadministration, herunder den juridiske del såsom kontrakter og sikkerhedsstillelser, finansiering, byggeforsikringer og løbende budgetkontrol.
Få et tilbud
Vi vil meget gerne sende jer et tilbud på ejendomsadministration af jeres forenings ejendom. Benyt blot formularen her nedenfor. Jo mere vi ved om jer, jo bedre kan vi sikre, at vores tilbud til jer opfylder jeres behov – derfor kontakter vi jer efterfølgende, så vi får afstemt jeres forventninger til os og vi bliver bedst muligt klædt på til at kunne byde jer velkomne og
levere hvad I forventer. I er naturligvis meget velkomne til også at kontakte os forud for tilbuddet.
Vi glæder os til at høre fra jer og håber vi får lejlighed til at byde jer velkommen hos Boelskifte Administration.
Vi administrerer mere end 5.000 boliger, og har også en løsning der opfylder jeres forenings ønsker og behov
Spørgsmål?
Kontakt os her.
Salg af andel
Selvsalg eller mægler? Ved salg af andelsbolig kræves i de fleste tilfælde et stort arbejde og salgsindsats, hvilket nogle andelshavere selv vælger at påtage sig, mens andre benytter sig af en ejendomsmægler
Boelskifte Administration lægger stor vægt på at tilbyde vores foreninger de bedste vilkår – også når det gælder salg af andelshavernes boliger. Boelskifte Administration har derfor indgå et samarbejde med UNIKBoligsalg, som effektuerer salgsprocessen, så håndteringen af handlen bliver lettere, hurtigere og billigere – til fordel for alle parter.
Samarbejdet betyder, at din andelsbolig sælges via mægler for kun kr. 32.500,- inkl. moms, markedsføring, fotografering, salgsopstilling, håndtering af alle henvendelser, forhandlinger. Det er ene og alene et tilbud, og det står den enkelte andelshaver frit for, om de vil benytte det eller ej.
Har jeres andelsforening erhverv, kan der i langt de fleste tilfælde være økonomiske gevinster at hente i en delvis momsregistrering af ejendommen. Delvis momsregistrering medfører, at foreningen får godtgjort en forholdsmæssig andel af moms. Boelskifte Administrations specialister står klar med med beregninger og rådgivning om fordele og ulemper, såfremt der er et ønske om delvis momsregistrering.
0
Foreninger
0