Boelskifte Administration A/S har siden 1951 administreret andelsboligforeninger, ejerforeninger og erhvervsejendomme. Med denne lange historie er Boelskifte en toneangivende aktør i administrationsbranchen. En del af de andelsboligforeninger som vi administrerer den dag i dag, har været med siden starten. De mange års erfaring er ikke en sovepude – tværtimod. Vi udvikler os løbende: organisatorisk, uddannelsesmæssigt og gennem ny teknologi.

Firmaets historie har stor betydning og forpligter os til at vise ansvarlighed og respekt over for ejendommene og deres brugere. Det er vores grundlæggende værdier, som vi arbejder ud fra.

Den vigtigste læring gennem tiden er, at kernen i god ejendomsadministration er medarbejderne. Boelskifte Administration A/S har 25 højt kvalificerede og servicemindede medarbejdere, der alle arbejder for at sikre den bedst mulige drift af ejendommene. Vi prioriterer gode arbejdsvilkår og work/life balance, herunder mulighed for hjemmearbejde, flekstid gode arbejdsvilkår samt en ejendomsportefølje, der løbende afstemmes med den enkelte medarbejder.

Tidligere var Boelskifte Administration A/S en del af Boelskifte Advokater A/S. Efterhånden som ejendomsporteføljen voksede, var det naturligt at foretage en opdeling og yderligere specialisering. Der er dog fortsat et tæt samarbejde mellem de to firmaer, især på advokatdelen.

Den daglige ledelse af Boelskifte Administration A/S varetages af:

Martin Leth, adm. dir., advokat (H)
mlh@boelskifteadm.dk          

Frederik Wie Johansen, souschef
fwj@boelskifteadm.dk

Den juridiske afdeling hos Boelskifte Administration A/S varetages af:

Melanie Sarah Enø, advokat
mse@boelskifteadm.dk

Vores medarbejdere

Alle medarbejdere hos Boelskifte Administration A/S er nøje udvalgt, har mange års erfaring og specialiseret viden om alle foreningens forhold. Det være sig administrative såvel som økonomiske.

Udover et højt vidensniveau lægger Boelskifte Administration A/S vægt på god service, hurtig responstid og på en lettilgængelig og forståelig kommunikation.

Alle foreninger hos Boelskifte Administration A/S har en fast tilknyttet administrator, der er ansvarlig for den daglige drift i foreningen.

Administrationen

Alle de grundlæggende dele af administrationen, det være sig bogføring, betaling af regninger, afholdelse af budgetmøder og generalforsamlinger og rykkere, bliver naturligvis udført lige efter bogen af Boelskifte Administration A/S.

Det er en forudsætning for den veldrevne andelsbolig- og ejerforening. Derudover er det altid vores målsætning at hjælpe foreningen og bestyrelsen med at optimere den daglige drift.

Løbende juridisk rådgivning

Hos Boelskifte Administration A/S er løbende juridisk rådgivning en del af den daglige drift og indeholdt i administrationsaftalen

Boelskifte Administration er et af de få administrationsselskaber, hvor bestyrelsen har direkte adgang og daglig kontakt til erfarne jurister uden det medfører ekstraregninger.

Det giver tryghed og sparer ofte foreningen for mange problemer. 

Besparelser på foreningens udgifter

Boelskifte Administration A/S er på baggrund af størrelsen på vores portefølje i stand til at indhente fordelagtige prisaftaler til de foreninger, vi administrerer. 

Vi har samtidig særlig fokus på mulighederne for låneomlægning og offentlige tilskud, som foreslås bestyrelserne, når mulighederne opstår.

Sammen med bestyrelsen lægger vi også gerne en økonomisk slagplan for ejendommens fremtidige vedligeholdelse, og vi kan tilbyde, at foreningen får udarbejdet en tilstands- og vedligeholdelsesplan for et meget rimeligt beløb.

IT-løsninger

Foreningen får via Boelskifte Administration A/S deres sin hjemmeside, hvor bestyrelsen og beboerne har adgang til alle foreningens opdaterede dokumenter.

Via hjemmesiden er der mulighed for at kommunikere eksternt og internt i foreningen.

Bestyrelsen har dertil online adgang til foreningens bogføring og økonomi og er dermed altid opdateret.

Alle bestyrelsens godkendelser sker online via nem-id. Regninger, overdragelser og aftaler fremsendes og godkendes således alle elektronisk.

Byggesagsadministration

Professionel byggesagsadministration, også de mere komplicerede af slagsen, herunder etablering af nye boliger på loftet, er et af vore specialer og udføres hos Boelskifte Administration A/S af erfarne advokater. 

En sikker og tryg gennemførelse af en byggesag kræver indgående viden om bl.a. byggejura, finansiering, forening- og forsikringsret – den viden har vi.

Vores prispolitik

Det er en forudsætning hos Boelskifte Administration A/S, at administration af andelsbolig- og ejerforeninger er en tillidssag. De foreninger, vi administrerer, skal ikke have ubehagelige overraskelser – det er ingen tjent med.

De aftalte priser dækker derfor al løbende drift i foreningen. Mere ekstraordinære begivenheder som retssager og større byggesager er ikke omfattet af den løbende administration, men aftales særskilt.

Generelt gælder, at alle vores ydelser aftales, før noget sættes i gang. Det er et spørgsmål om tillid.

Ejendomsservice

Boelskifte Administration A/S kan tilbyde professionel ejendomsservice til konkurrencedygtige priser og under ordnede arbejds- og skatteforhold.

Ansvar

Boelskifte Administration A/S har i overensstemmelse med de af fastsatte regler en lovpligtig ansvarsforsikring og garantiordning hos Codan Forsikring under policenr. 900 457 5773. Ansvarsforsikringen dækker hele ejendomsadministrationens virke.

Boelskifte Administration A/S rådgivning er målrettet den konkrete sag, og firmaets påtager sig intet ansvar, hvis rådgivningen anvendes til andet formål uden Boelskifte Administration A/S’ udtrykkelige accept.

Administrationen er alene ansvarlig over for kunden og alene for den rådgivning, der er ydet i forbindelse med den konkrete sag.
Administrationen er ikke ansvarlig for indirekte tab som f.eks. driftstab, mistet fortjeneste og goodwill.

Forsikringens maksimum er kr. 25.000.000,- omfattende samtlige ansatte i overensstemmelse med Administrationens ansvarsforsikring.

I tilfælde af en banks konkurs får indskyderne dækning i henhold til lov om garantiordning for indskydere og investorer. Garantiformuen dækker en berettiget indskyders midler op til et beløb svarende til 100.000 euro (ca. kr. 750.000,-). Dækningsmaksimummet gælder det samlede indskud i banken, selvom pengene står på forskellige konti, herunder på både klientbankkonti og egne konti.

Vi anvender ikke aftaleklausuler om lovvalg og/eller værneting.

Vi forstår vigtigheden af orden i alle forhold vedrørende foreningens drift, hvorfor jeres bestyrelse får direkte adgang til en erfaren og dedikeret kontaktperson.

Vi tilbyder at varetage alle funktioner vedrørende ejendommens renholdelse samt løbende vedligeholdelse af foreningens fællesarealer.

Vi er specialister inden for administration af andelsforeninger samt de juridiske og økonomiske forhold der dertil hører.