Mere end 55 års erfaring – 360 GRADERS RÅDGIVNING OG SERVICE
Vi ved, at tryghed er afgørende
Boelskifte Administration A/S giver jer tryghed og fleksibilitet i hverdagen. Vi forstår vigtigheden af orden i alle forhold vedrørende foreningens drift, hvorfor jeres bestyrelse får direkte adgang til en erfaren og dedikeret kontaktperson.
Det giver jer mulighed for løbende at få indsigt i alle foreningens forhold, herunder økonomi og daglig drift.
Fordelene er mange med Boelskifte Administration A/S. Med en fast daglig administrator er alle forhalende led skåret væk, og I har altid online adgang til al information om driften af jeres ejerforening. Boelskifte Administration A/S er jeres sparringspartner og giver jer juridisk og økonomisk rådgivning.
Med Boelskifte Administration A/S er I garanteret:
- En fast daglig administrator med ansvar for foreningen
- Juridisk og økonomisk rådgivning
- Online adgang til foreningens økonomi og budgetopfølgning
- Egen hjemmeside med adgang for alle i foreningen
- Overvågning af foreningens lån
- Løbende optimering af bl.a. bankrenter og forsikring
- En struktureret plan for ejendommens vedligeholdelse
- Nyhedsbreve med relevante emner for foreningen
Generalforsamlingen
Boelskifte Administration A/S er bestyrelsens forlængede arm under forberedelsen og gennemførelsen af foreningens årlige generalforsamling.
Vi udarbejder indkaldelse, deltager i generalforsamlingen, ligesom vi forinden afholder budgetmøde med bestyrelsen og kommer med udkast til årsrapporten.
Boelskifte Administration A/S holder jer ajour med ny lovgivning og retspraksis og sikrer, at beslutninger truffet på generalforsamlingen er juridisk holdbare.
Økonomitjekket
Det økonomiske overblik er essentielt for en optimal drift af jeres forening. Det forkromede overblik har Boelskifte Administration A/S, og vi sikrer en optimering af økonomien, som giver foreningen de bedste betingelser fremadrettet.
Vi sikrer væsentlige besparelse på jeres forsikringer, og vi indhenter løbende tilbud fra pengeinstitutter på vilkårene på ind- og udlån, så I får de bedste vilkår. Og så lægger vi en struktureret plan for, hvordan I kan opnå besparelser på vedligeholdelse af jeres ejendom.
Få et tilbud
Vi vil meget gerne sende jer et tilbud på ejendomsadministration af jeres forenings ejendom. Benyt blot formularen her nedenfor. Jo mere vi ved om jer, jo bedre kan vi sikre, at vores tilbud til jer opfylder jeres behov – derfor kontakter vi jer efterfølgende, så vi får afstemt jeres forventninger til os og vi bliver bedst muligt klædt på til at kunne byde jer velkomne og
levere hvad I forventer. I er naturligvis meget velkomne til også at kontakte os forud for tilbuddet.
Vi glæder os til at høre fra jer og håber vi får lejlighed til at byde jer velkommen hos Boelskifte Administration A/S.
Vi administrerer mere end 5.000 boliger, og har også en løsning der opfylder jeres forenings ønsker og behov
Vedligeholdelse & ejendomsservice
Boelskifte Administration tilbyder jer mulighed for at få udarbejdet en tilstandsrapport med en dertilhørende 5-årig vedligeholdelsesplan. Den giver jeres ejerforening det optimale overblik over, hvor vedligeholdelsen skal fokuseres, samt I får anbefalinger til energibesparelser. Boelskifte Administration Herudover bistår Boelskifte Administration med juridisk sparring på kontrakter, sikkerhedsstillelser, finansiering, byggeforsikringer og løbende budgetkontrol.
Boelskifte Administration tilbyder også at varetage alle funktioner vedrørende ejendommens renholdelse og løbende vedligeholdelse af foreningens fællesarealer. Alle ejendomsserviceopgaver varetages af vores ejendomsserviceselskab, Solbjerg Ejendomsservice ApS. De rykker hurtigt ud ved akutte skader, ligesom deres døgnvagt altid er klar til at assistere. Solbjerg Ejendomsservice har en bred vifte af kunder inden for boligforeninger, private virksomheder og offentlige institutioner.